One Dream. One Life

Inte som alla andra

Som ni märkt så har jag inte bloggat på några dagar, det är enkelt, jag har haft så fullt upp och jag är inte som alla andra bloggare att bloggen är ett måste och så kallad "drog" jag har haft en data beroende, inte lika jobbig längre, men som sagt så är de inte enkelt att bara vara ifrån datorn heller, så jag är bara glad och tacksam över att inte sitta 24/7 hela tiden längre. Jag har sett till att ha lång helg som sagt, med andra ord, i onsdags så hjälpte jag och resten av familjen min syster att flytta ut henne ur hennes tidigare boende, så nu har hon flyttat ut och flyttat in permanent hos sin kille. Igår lördag var man iväg på raggar fest i Uppsala, och oj va roligt och trevligt det var, så är nöjd över helgen, idag har jag mer ont vad jag haft på flera månader, men de är värt det, hellre ha kul en dag och ligga andra än att inte ha roligt alls!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback