One Dream. One Life

Kort och gott

Välkomna till en ny blogg, en blogg om en dröm och ett liv som inte var menad skulle hända.
min dröm fick ändras den dagen jag var till min husläkare som gav mig en diagnos som betyder, smärta och verk i muskler och leder resten av mitt liv. Min dröm var att få hålla på med film och teater, de fick jag ändra på i och med värken och tröttheten som blev, idag försöker jag leva som en 23 årig tjej kan göra, men får tänka en extra sträcka för att inte överanstränga mig för att inte ligga till sängs en hel dag där efter. Ni kommer få följa med på en resa under olika perioder i mitt liv, uppgångar och nedgångar, min dags sysselsättning och ett försök att må bättre om dagarna och ett försök att komma tillbaka till vardagen och även eventuellt få ett jobb eller en mer aktivare liv. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback