One Dream. One Life

En valborg och en soff-hämtar dag

En valborg med cruising i Sala igår vart det, hade riktigt trevligt och oj va eftektivt sätt vi kom på att göa reklam för klubbens nostalgikväll vi kom på, att hänga ut ur bilen bakom föraren och till var mötande bilar ges en lapp om just nostalgikvällen som blir den 18 maj, hade med mig en av mina närmaste vänner med mig tillbaka till Uppsala och lämnade av henne hemma hos sig innan vi for hem, var hemma vid tre. Denna dag vaknade man upp av en värk i ryggen, ja de märks vad man hittade på igår, det känns hur man hängde ut och delade ut reklambladen, jag kände muskler som jag inte visste om att jag hade, men gick ändå upp för att åka med och montera ner en soffa som vi har fått köpa, väl hemma i lägenheten igen var vi tre styckna som plockade ihop soffan och jag och min mor stod och gjorde lite saker runt om, och såg till att vi fick ommöblerat i våran vardagsrum. Vårat vardags/tv-rum ser nu större och rymligare ut nu än vad de gjorde tidigare och jag har fått de som jag ville ha de, och velat haft de i snart ett halv år. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback