One Dream. One Life

Fullt upptagen helg

Att vakna en lördag och känna att det är en speciell dag, ja det var de i lördags, jag och min sambo firade nämligen 6 år tillsammans och 5 SOM FÖRLOVADE! så lördagen ägnade vi åt oss själva och bara vi två. Åt inne i Uppsala, eller ja, Gamla uppsala rättare sagt, riktig god middag blev det. Igår Söndag vart de mycket också, vi var igen inne i Uppsala, den här gången med sambons familj för att gratulera en kille som blev 20. Blev bjudna på mycket gott, min favorit var klart rökta laxen, med pepparotsost och spenat som de hade lindat in, åt ganska många, men testade även en nationalrätt från montenegro, som heter Burek, riktigt gott, de är som mördeg fylld med köttfärs, de var riktigt gott de också. Var hemma igen vid halv elva-elva igår kväll igen, så var i uppsala länge.


Photo by E M E R E L L A

Oj vilket vacker bild :)
Klicka dig gärna in hos mig också :)
Kram!

Svar: tack, det är min förlovningsring :)
Jessica Persson

2013-05-08 / 14:00:46
BLOGG: http://emerella.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback