One Dream. One Life

en sådan dag man bara vill sova!

En sådan dag då man bara vill ligga kvar i sängen och sova, inte vilja resa sig upp, bara ligga kvar och somna om, ja så startade min dag, kanske inte de optimalaste sättet att vakna på den sista april, ska iväg ikväll på Sala cruising, men har ju jobbet att tänka på, tänka jobb, de är ju en annan konstig sak vi svenskar har i vårat talande språk. Och där kom jag ifrån mig själv som vanligt. Men vad vi kom fram till så skulle vi ta en kort dag idag på jobbet då vi ska försöka stänga lite tidigare. Ska då hem och lägga mig i sängen igen är tanken, (där kom det igen,) jag tänker mycket, är jag verkligen en tänkare? Eller är de något som hänt som gör att jag använder mig utav de ordet så pass mycket? Själv tycker jag att (och där kom tycker), åh nej, lika bra att avsluta inlägget medans jag kan!


Vendela Nilsson

sv. taack!!! va glad jag blir!

2013-04-30 / 13:10:42
BLOGG: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback