One Dream. One Life

att vela fram och tillbaka

Att blogga är verkligen inte lätt, visst du kan skapa en blogg och börja skriva, men hur länge är man verkligen nöjd över sitt bloggnamn/adress, detta är något jag märkt att jag har problem med, jag har haft runt 25 bloggar sedan 2008, och jag känner att jag fortfarande inte känner mig på rätt ställe än, jag har idag 3 ganska aktiva bloggar, denna, missclassica.wordpress.com och classica.blogg.se, just nu vill jag gå tillbaka till classica och fortsätta blogga där, men samtidigt vill jag flytta över alla mina bloggar till missclassica.wordpress.com, som sagt, jag har svårt att bestämma mig, men just nu ser de ut som jag kommer flytta över till Classica.blogg.se igen, men som sagt vi får helt enkelt se vart de hela slutar någonstans


Jessica

Sv: Tack :) Ja, det hade jag! Eller haha, det har jag iofs (typ) alla dagar :):)
Sorry för segt svar, btw.

2013-05-17 / 00:42:51
BLOGG: http://vinna.blogg.se
Andrea

25 olika bloggar? Wow, inte illa pinkat! Jag hade nog försökt hålla mig till den portalen som drar flest besökare, och struntat lite i adressen/bloggnamnet. Du kan ju alltid byta slogan och så i t. ex headern?

Naaw "klicka här sötnos" Va rart :D

2014-12-05 / 10:47:33
BLOGG: http://noukah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback