One Dream. One Life

en ny dag, en ny förhoppning

Att vara trött redan vid klockan sju är inte ovanligt för mig, men igår var jag mer trött än vanligt, jag hade även ont i hela kroppen i slutet av dagen, men jag höll mig uppe till klockan var halv nio, jag orkade inte längre än så, jag gick och lade mig med kläderna på, och se jag somnade så också, några timmar senare vaknade jag att det var varmt och såg att min sambo låg bredvid mig, och jag under täcket,drog av mig tröjan och somnade sen där efter om, vaknade av att sambons väckning väckte oss vid fem tiden, men jag kunde somna om igen, här vid halv tio tiden vaknade jag igen efter min egna väckarklocka som jag hade snoosat på i ca 2-3 omgångar, innan jag klev upp och tvättade håret.
Ja håret, hur många tänker på hur ofta man egentligen borde tvätta det, jag själv har tyckt att jag tvättar det för sällan, men min syster har tvättat de ofta tidigare och säger åt mig att man inte ska tvätta håret mer än 1gång i veckan, jag själv är osäker på hur ofta de bör tvättas då jag tvättar mitt hår 1-2 ggr i veckan, (var 3dje dag)


Ackelina

Sv; Ja, det är kyckling :)

2013-05-02 / 20:13:59
BLOGG: http://ackelina.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback